خسرو حيدري با استقلال تمديد کرد‌
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خسرو حيدري، هافبک ملي‌پوش استقلال در مصاحبه با يک سايت ورزشي مدعي شده بود قصد ماندن در اين تيم را ندارد: «من قراردادم را تمديد نکردم و به باشگاه استقلال اعلام کرده‌ام که رضايت‌نامه مي‌خواهم. من از ليگ ترکيه پيشنهاد دارم، از ليگ امارات و قطر هم پيشنهاد دارم ولي به آن‌ها فکر نمي‌کنم چرا‌که دوست دارم به ليگ ترکيه بروم و اين پيشنهاد خيلي جدي است.» با وجود اين مصاحبه هافبک ملي‌پوش استقلال قراردادش را يک سال ديگر تمديد کرد. عصر ديروز جلسه‌اي در باشگاه استقلال و با حضور فتح‌ا...زاده و علي اميري، مديرعامل و معاون باشگاه استقلال و حيدري برگزار شد که در نهايت با توافقات حاصل شده اين بازيکن براي يک فصل ديگر در استقلال ماندني شد.  با مشخص شدن وضعيت حيدري، فقط مجتبي جباري هافبک مياني استقلال که همچنان بلاتکلیف هست و قراردادی امضا نکرده



:: بازدید از این مطلب : 421
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: